آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما

چرا به وب اپلیکیشن نیاز داریم؟

چرا به وب اپلیکیشن نیاز داریم؟

در این مقاله می‌خوانید

برنامه‌های کاربردی وب یا همان وب اپلیکیشن، برنامه‌های کامپیوتری هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا به صورت آنلاین اقداماتی را انجام دهند. آنها در یک سرور راه دور ذخیره می‌شوند و از طریق یک رابط مرورگر به واسطه اینترنت، داده‌ها را از پایگاه داده ارسال و بازیابی می‌کنند. برنامه‌های کاربردی وب از ترکیبی از اسکریپت‌های سمت سرور و سمت سرویس گیرنده برای تکمیل وظایف کاربر استفاده می‌کنند و با استفاده از مرورگر وب ترجیحی شما، مانند Google Chrome یا Mozilla Firefox می‌توان به آنها دسترسی داشت. وب اپلیکیشن، به دلایل مختلفی ضروری هستند. اول، آنها مزایای زیادی را ارائه می‌دهند، یکی این که تمام عملکردهای لازم را با استفاده از یک مرورگر وب به جای نرم افزار نصب شده انجام می‌دهند. دوم، گزینه‌هایی را برای پشتیبانی بیشتر از مشتری ارائه می‌دهند و می‌توانند اولین خط تماس بین مشتریان بالقوه و کسب و کار باشند. سوم، وب اپلیکیشن، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با افزودن بر قدرت موبایل و توسعه راه‌حل‌های نرم‌افزاری سفارشی برای مشتریان خود، به مزیت رقابتی دست یابند. وب اپلیکیشن، برای مشاغل مهم هستند زیرا با ارائه طرح‌های شخصی و محتوای سفارشی که با هر دستگاهی سازگار است به آنها کمک می‌کند تا در سطح جهانی رشد کنند. همچنین کسب و کارها را قادر می‌سازند تا اطلاعات را با مخاطبان خود در میان بگذارند، با مشتریان درگیر شوند، محصولات/خدمات را به صورت آنلاین بفروشند، اطلاعات حیاتی درباره شرکت خود را به اشتراک بگذارند و به پلتفرم‌های جهانی برسند. به طور خلاصه، برنامه‌های کاربردی وب ابزارهای ضروری برای مشاغل در دنیای دیجیتال امروزی هستند و مزایای متعددی مانند انعطاف پذیری، مقیاس پذیری، گزینه‌های پشتیبانی مشتری پیشرفته، مزیت رقابتی، سازگاری چند پلتفرمی، فرصت‌های تعامل با مصرف کننده را ارائه می‌دهند. به طور کلی، توسعه وب اپلیکیشن برای مشاغل مهم است زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا از قدرت اینترنت برای بهبود عملکرد خود و دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنند.

چرا به وب اپلیکیشن نیاز داریم؟

مزایای استفاده از برنامه وب اپلیکیشن برای تجارت چیست؟

وب اپلیکیشن چندین مزیت را برای مشاغل ارائه می‌دهد. برای مثال با اجازه دادن به کارمندان برای دسترسی به برنامه از هر رایانه‌ای که به اینترنت یا اینترانت متصل است، کارایی را بهبود می ‌بخشند، به جای اینکه به طور جداگانه روی هر رایانه‌ای که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید نصب شود. دوم، وب اپلیکیشن قابلیت دسترسی ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد، به این معنی که کارمندان می‌توانند زمانی که از دفتر دور هستند از طریق یک برنامه وب به داده‌ها دسترسی داشته باشند. سوم، برنامه‌های کاربردی وب سطوح بالاتری از امنیت را دارا بوده زیرا اطلاعات حساس شرکت در یک سرور امن نگهداری شده که توسط یک متخصص فناوری اطلاعات کنترل می‌شود. چهارم، برنامه‌‌های کاربردی وب به راحتی قابل تنظیم و مقیاس‌پذیر هستند برای مثال یک وب اپلیکیشن سفارشی به طور خاص برای نیازهای تجاری شما ساخته شده و کاملاً انعطاف‌پذیر است. در نهایت، سیستم‌های مبتنی بر وب، دسترسی به اطلاعات بلادرنگ را آسان‌تر می‌کنند گزارش‌هایی که ممکن است چند روز طول بکشد تا تهیه و توزیع شوند، می‌توانند با داده‌های بی‌درنگ در دسترس از طریق یک سیستم مبتنی بر وب جایگزین شوند. وب اپلیکیشن همچنین دارای سازگاری بین پلتفرم و کاهش هزینه‌ها در مقایسه با برنامه‌ها و سیستم‌های مبتنی بر نرم افزار سنتی هستند. آنها را می‌توان در اکثر مرورگرها استفاده کرد و بدون در نظر گرفتن به روز رسانی یا نسخه مورد استفاده، در هر سیستم عامل به طور یکنواخت کار می‌کنند. علاوه‌بر این، اکثر نرم افزارهای دسکتاپ را می‌توان در واقع به یک برنامه مبتنی بر وب توسعه داد، به این معنی که شما می‌توانید از آن در هر کجا که هستید و از هر تلفن همراهی استفاده کنید و کار انعطاف‌پذیر را در مشاغل ترویج دهید. به طور خلاصه همانطور که گفتیم استفاده از یک وب اپلیکیشن برای کسب و کار مزایای متعددی مانند کارایی بهبود یافته، دسترسی ۲۴ ساعته، سطوح بالاتر امنیت، سفارشی سازی و مقیاس‌پذیری آسان، در دسترس بودن اطلاعات در زمان واقعی، سازگاری بین پلتفرم‌ها و کاهش هزینه‌ها را ارائه می‌دهد.

چگونه وب اپلیکیشن کارایی کسب و کار را بهبود می‌بخشد؟

وب اپلیکیشن می‌تواند کارایی کسب و کار را از راه‌های مختلفی بهبود بخشد. در مرحله اول،  وب اپلیکیشن فرآیندهای تجاری را ساده می‌کنند و به کسب و کارها اجازه می‌دهد کارهای بیشتری را در زمان کمتر و با دقت بیشتر انجام دهند. دوم،  وب اپلیکیشن ردیابی و اندازه‌گیری داده‌ها را آسان‌تر می‌کنند که هنگام تلاش برای بهبود عملیات تجاری و رقابتی ماندن، امر مهمی است. سوم، وب اپلیکیشن به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که به طور مؤثر‌تر و کارآمدتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. چهارم، برنامه‌های کاربردی وب یک تجربه کاربری بهینه را ارائه می‌دهند که به راحتی قابل پیمایش است و همیشه با یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد در دسترس است. در نهایت، وب اپلیکیشن می‌تواند کارهایی را که اغلب به صورت دستی انجام می‌شوند، خودکار کنند و بهره‌وری و کارایی را افزایش دهند. توسعه برنامه‌های کاربردی وب به طور فزاینده‌ای برای مشاغل مهم شده است زیرا اینترنت تقریباً در همه مکان‌های کاری در سراسر جهان رایج است. برنامه‌های کاربردی وب سفارشی‌شده می‌توانند فرآیند‌هایی را که در آن کارمندان و شرکا با یک تجارت تعامل دارند، تغییر دهند. در دراز مدت، آنها می‌توانند از طریق بهبود کارایی، صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها داشته باشند. ساخت وب اپلیکیشن همچنین مزایای دیگری مانند امنیت را داراست، انجام کار برای کارمندان را با ساده کردن آن، آسان‌تر می‌کند، نگهداری حساب‌ها را آسان کرده و مزیت رقابتی برای مشاغلی که از برنامه‌های کاربردی وب استفاده می‌کنند را ایجاد می‌کند. در نتیجه، وب اپلیکیشن ابزار ضروری برای مشاغلی بوده که به دنبال بهبود کارایی خود هستند. به طور خلاصه طراحی وب اپلیکیشن، فرآیندهای کسب و کار را ساده کرده و ردیابی داده‌ها را آسان‌تر می‌کنند، امکان ارتباط موثر با مشتریان را فراهم می‌کنند و تجربه کاربری مطلوبی را ارائه می‌دهند.

چرا به وب اپلیکیشن نیاز داریم؟

چگونه وب اپلیکیشن ردیابی و تجزیه و تحلیل داده‌ها را بهبود می‌بخشد؟

وب اپلیکیشن با ارائه بستری برای تجزیه و تحلیل وب و تجزیه و تحلیل برنامه‌ها، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده‌ها را بهبود می بخشند. تجزیه و تحلیل وب فرآیند تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان یک وب سایت بوده که شامل ردیابی، بررسی و گزارش داده‌ها برای اندازه‌گیری عملکرد وب است. تجزیه و تحلیل وب سایت بر روی داده‌های جمع آوری شده از یک سایت خاص تمرکز می‌کند تا نحوه عملکرد آن را ببیند. تجزیه و تحلیل برنامه عملکرد برنامه‌های وب، موبایل و دسکتاپ را برای اندازه گیری کارایی و موفقیت و نظارت بر بهبودها و اصلاحات ردیابی می‌کند. نظارت بر  وب اپلیکیشن می‌تواند تراکنش‌ها را از سرتاسر ردیابی کند و مشکلاتی را که در یک محیط یا برنامه شخص ثالث رخ می‌دهند را جدا کند. ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics به دلیل رایگان بودن و جمع‌آوری مقادیر زیادی داده محبوب هستند. با این حال، آنها به زمان و منابع نیاز دارند تا ردیابی را تنظیم کنند و اطلاعات بالقوه گمشده، کج یا غیر ضروری را برای یافتن بینش‌های عملی مرتب کنند. برای به دست آوردن داده‌های قابل اعتماد در دنیای بدون کوکی، کسب‌وکارها باید به جای تکیه بر داده‌های شخص ثالث، راه‌حل‌های تحلیلی را در نظر بگیرند که داده‌های شخص اول را ردیابی می‌کند. وب اپلیکیشن بستری را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا داده‌های وب سایت را با هدف بهبود تجربه کاربر وب سایت جمع‌آوری، ترکیب و تجزیه و تحلیل کنند. با استفاده وب اپلیکیشن برای اهداف تحلیلی، کسب‌وکارها می‌توانند داده‌ها را در هر دو سطح تصویر بزرگ و ریز تجزیه و تحلیل کنند و در عین حال تجزیه و تحلیل کمی و کیفی را برای اطلاع از فرآیندهای تصمیم‌گیری ترکیب کنند.

خدمات  شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما شامل دیجیتال برندینگ، طراحی هویت بصری، طراحی وب سایت، فروشگاه اینترنتی و طراحی وب اپلیکیشن ،خدمات شبکه های اجتماعی،خدمات سئو وبسایت ،استودیو گرافیک ،اینستاگرام مارکتینگ ،  خدمات برگزاری کمپین تبلیغاتی آنلاین و… می باشند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
Telegram
WhatsApp
LinkedIn
Email
آخرین مقالات