آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما

سئوی محلی چیست

چند استراتژی سئو محلی

در این مقاله می‌خوانید

 آیا می دانید ۴۶٪ از کل جستجوی Google در جستجوی اطلاعات محلی است؟ علاوه بر این، مطالعه دیگری نشان داد که ۶۹٪ از کاربران حداقل هر ماه یک بار به دنبال مشاغل محلی هستند. این آمار شاخص روشنی برای اهمیت سئو محلی است.

چه صاحب رستوران باشید و چه لوله کش، سئو محلی برای همه افراد بسیار مهم است. به عنوان کسی که صاحب کسب و کاری است، شما باید بر روی استراتژی سئو محلی  خود کار کنید. اگر روی آن کار نکنید، ممکن است بسیاری از مزایای بالقوه خود را از دست بدهید.

قبل از اینکه به جزئیات مربوط به استراتژی های محلی جستجوگرها بپردازیم ، ابتدا بفهمیم SEO محلی چیست.

سئو محلی چیست؟

اگر در یک شهر جدید باشید و بخواهید یک سالن سینما در نزدیکی خود پیدا کنید چه کاری انجام می دهید؟ اگر مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً یک جستجوی سریع در Google انجام می دهید. برای مثال منطقه شریعتی، چند نتیجه جستجو می آید. در این نتایج، به احتمال زیاد چند لیست اول را بررسی می کنید. حالا فرض کنید صاحب کسب و کاری هستید در منطقه بلوار کشاورز و کسی شغل شما را که در خیابان هفت تیر است سرچ می کند! اگه آن فرد به کسب و کار شما نیاز داشته باشد سریعا سراغ شما می آید نه هیچ کس دیگر.

پس در یک کلام اگر می خواهید در عصر دیجیتال در بازاریابی دیجیتال موفق شوید باید استراتژی های محلی SEO را یاد بگیرید.

۱. لیست کسب و کار من در گوگل را تایید کنید

کسب و کار من در گوگل، باعث ارتباط کسب وکار شما با مشتریان می گردد. شما برای اینکار لازم است که به صفحه کسب وکار من در گوگل  بروید و اطلاعات وب سایت خود را ارسال نمایید. سپس منتظر باشید تا گوگل برای شما یک تاییده ارسال نماید. البته این تاییده ممکن است حدود ۱ تا ۲ هفته طول بکشد.هنگامی حساب شما تایید شد، از درست بودن آدرس و نام و تلفن مطمئن شوید و سپس به گروه مرتبط با کاری خود را انتخاب کنید و بقیه اطلاعات درخواستی را به درستی تکمیل نمایید.

۲. اطلاعات تماس خود در تمامی بخش های صفحه بررسی کنید

اطلاعات تماس تمامی شعبه های خود را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که این اطلاعات در تمامی صفحاتی که ارائه می شود به درستی نشان داده می شود.همچنین تمامی بخش های صفحه را بررسی کنید که این اطلاعات کامل نشان داده می شود.

۳. نقشه گوگل را در وب سایت خود قرار دهید.

توصیه می شود که از نقشه گوگل در وب سایت خود استفاده کنید. بهترین مکان برای استفاده از نقشه گوگل، صفحه ارتباط با ما یا پایین صفحه می باشد.

۴. از تگ های گوگل برای نشان دادن موقعیت کسب وکار خود استفاده کنید

اگر موقعیت کاری شما خیلی خاص است، بهتر است که از تگ های گوگل برای نشان دادن آن استفاده کنید.ابزارهای زیادی برای وجود دارند که این تگها را به صورت آنلاین تولید کنید. این تگها به گوگل در پیدا کردن مکان شما کمک می کند و باعث بهبود سئوسایت شما و یا بعبارتی بهبود سئو محلی می گردد.

۵. درخواست اسنیپت های باارزش مرتبط با کسب وکار

اسنیپت های زیادی وجود دارند که به گوگل کمک می کند تا بهتر بتواند محتوای وب سایت شما را درک نماید و باعث می شود که وب سایت شما در نتایج جستجوی محلی بهتر نشان داده شود که باعث بهبود سئوسایت محلی می گردد.

۶. بهینه سازی متا تگ ها و محتوای برای افزایش سئو سایت

در خصوص انواع متا تگ گوگل و تولید محتوای ناب صحبتها و مقاله های زیادی نوشته شده است. یکی از بهترین و ارزانترین راه های برای افزایش سریع و قابل اطمینان سئوسایت، بهینه سازی متاتگ ها و تولید محتوای با استراتژی خاص می باشد.

۷. برای هر موقعیت و شعبه کسب وکار خود یک صفحه جدا طراحی کنید

اگر کسب و کار دارای چند شعبه است، بهتر است که برای شعبه یک صفحه جدا البته به صورت زیر دامنه طراحی کنید.

۸. سایت خود را در دایرکتوری محلی ثبت کنید

دایرکتورهای محلی بهترین مکان برای ثبت کسب و کار شما و بهبود سئو سایتتان می باشد. دایرکتورهای محلی زیادی به صورت آنلاین و غیرآنلاین وجود دارد.  این دایرکتورهای به شما این امکان را می دهد که بتوانید با استفاده کلمات کلیدی مرتبط کسب و کار خود را معرفی کنید تا بهتر در نتایج جستجو گوگل نشان داده شوید.

۹. از کاربران و مشتریان خود بخواهید نظرشان در مورد محصولات و خدمات شما بنویسند

یکی از بهترین راه های درگیر کردن کاربران با وب سایت تان این است که از آنها بخواهید حتما نظر خود را در مورد کالا و خدماتتان بنویسند. با اینکار آنها همیشه درگیر بحث و نظر در وب سایت شما هستند و درصد استفاده از کلمات کلیدی نیز افزایش پیدا می کند. البته برای درگیر کردن آنها باید استراتژی های خاصی به کار ببرید.

۱۰. شبکه های اجتماعی خود را دریابید.

بهترین و  ارزان ترین راه  نیز استفاده از شبکه های اجتماعی است. برای موفقیت، استراتژی های شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که بهتر است آنها را مطالعه کنید فقط مهمترین نکته این است که باید هر روز این شبکه ها را به روز نگه دارید.

منابع:
local seo rank
local seo

Rate this post
Telegram
WhatsApp
LinkedIn
Email
آخرین مقالات