آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما

برند آرسس رایمون

شرکت آرسس رایمون از جمله مجموعه های فعال در حوزه صادرات و واردات می باشد. همکاری آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما و برند آرسس رایمون در حوزه طراحی وب سایت و سئو  انجام شده است. در گام نخست با توجه به خواسته های مدیران این برند طراحی رابط کاربری وبسایت این برند انجام شد که در مرحله نخست نتوانست توجه مدیران این برند را جلب نماید. آژانس دیجتال مارکتینگ بهنما با توجه به رسالت خود که اجرای پروژه ها با بالاترین کیفیت و جلب رضایت مشتریان خود می باشد طراحی مجدد رابط کاربری این وبسایت را به طور کامل در دستور کار خود قرارداد. خوشبختانه طراحی مجدد رابط کاربری انجام شده توانست مورد رضایت مدیران این برند قرار گرفته و فرآیند توسعه وب سایت این برند آغاز شد. در نهایت نیز با پایان گرفتن طراحی وب سایت این برند، پروژه سئو که موازی با فرایند طراحی سایت در گام نخست خود در قالب تدوین استراتژی سئو آغاز شده بود ادامه یافته و همکاری این برند با آژانس بهنما در حوزه خدمات سئو ادامه یافت.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

طراحی وبسایت برند آرسس رایمون

با توجه به خواسته های مدیران این برند مبنی بر استفاده از پالت های رنگی تیره و القای حس لوکس بودن، پالت رنگی ترکیبی مشکی و طلایی در دستور کار طراحی رابط کاربری این برند قرار گرفت. استفاده از تصاویر مدیران این برند و همچنین محیط کار این مجموعه با هدف برندینگ شخصی در طراحی رابط کاربری در نظر گرفته شد. اجزا مختلف این وب سایت نیز با توجه به فعالیت های این شرکت، خواسته های مدیران برند، وب سایت های رقیب و همچنین اصول طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری طراحی شدند. در ادامه تصاویر مربوط به وب سایت این برند را که به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است در دو نمای دسکتاپ و موبایل مشاهده می نمایید.

طراحی وبسایت فروشگاهی

سئو سایت برند آرسس رایمون

استراتژی سئو برند آرسس رایمون با توجه به خواسته های مدیران این برند که معرفی خدمات این مجموعه به مخاطبان آن بود تدوین شد. در این استراتژی ترکیبی از کلمات کلیدی مدنظر مدیران این برند و کلمات کلیدی پیشنهادی کارشناسان سئو بهنما تارگت شدند و در نهایت با بررسی وضعیت غنای محتوایی این صنعت و ایجاد جدول شکاف محتوایی، برنامه ریزی انتشار محتوا در مجله آنلاین این برند انجام گرفت. مبنای آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما ارائه گزارش ماهانه در رابطه با وضعیت سئو وب سایت های مشتریان خود می باشد که این مهم در قالب گزارش ماهانه سئو و ارائه آن انجام می شود.

خدمات سئو
Rate this page